Nog 20 dagen…!

7 maart 2014 - Zaanstad, Nederland

Welkom op ons reisblog!

De tijd gaat snel, tickets zijn geboekt en nu komt het in eens toch wel dichtbij. 18 mei vertrekken we van Amsterdam naar Montreal. Praktische zaken zijn we aan het voorbereiden, spullen uitzoeken, huurder voor huis vinden, geldzaken doornem

Mentaal voorbereiden ;)

en. Maar ook de leuke dingen komen nu in zicht, wat voor vervoer gaan we zoeken in Montreal? Reisplanning maken, op welke boerderijen gaan we werken? Waar willen we kamperen? Wanneer ontmoeten we de vrienden en familie die ons op komen zoeken?

Ook Mara´s vlucht is geregeld, haar vliegtuigbench is gekocht, afmetingen zijn  doorgegeven aan KLM. Gelukkig sprong ze bij thuiskomst gelijk in haar nieuwe bench, geen angst of zenuwen, dat lucht weer op. Wacht maar tot ze daadwerkelijk het vliegtuig in moet…

Tim Hortons CoffeeEn waar de zin bij ons altijd mee begint…. eten! Wij kunnen niet wachten tot we weer aan een bak slappe Canadese koffie, scrambled eggs, caesar salad en een poutine mogen! Yum

We hebben een kaart van Canada gekocht, zodat we ons alvast een beetje kunnen oriënteren op het land. Reisboekjes zijn in huis, ook al zijn we lang onderweg, toch moeten we echt keuzes maken in wat we wel en niet gaan zien. Het land is zoooo groot dat we zelfs met maanden voor de boeg moeten strepen in onze Canada Bucketlist.

Waarschijnlijk gaan we in september met Bart´s ouders naar Yellowstone park, geen Canada maar het schijnt fantastisch te zijn. Zo wordt onze reis steeds een beetje meer concreet.Algonquin Park

Nu eerst maar weer verder met het genieten van de Nederlandse zon, want wat is het nu af en toe prachtig weer in NL!

1. Reislogger:
    29 april 2014
    Welkom bij Reislogger! We wensen jullie veel plezier op reis!
  2. Hanna:
    Voorpret :D
    Zo gaaf! Maar stiekem wel gezellig dat we jullie hier nog een paar daagjes hebben..
  3. Daan:
    Sanna en eten ^^
  4. Marjoleijn:
    29 april 2014
    Gaaf! Ik ga jullie zeker volgen! Erg benieuwd hoe Mara het gaat doen in het vliegtuig. Echt super leuk dat ze mee gaat:-)
  5. Susanne:
    29 april 2014
    Wat gaat de tijd toch snel. Het is al bijna zover.
    Ik wil jullie heel veel plezier wensen. Geniet van deze unieke ervaring!!
  6. Bart en Sanna:
    30 april 2014
    Bedankt lieve mensen, we hebben er zin in! x Sanna en Bart
  7. De buuffies:
    30 april 2014
    We gaan jullie ontzettend missen maar wensen jullie een onvergetelijke tijd! Enjoy and have fun! Dikke xxxx de buuffies
  8. Kim:
    30 april 2014
    Geniet van jullie avontuur! :-)
    Heel veel plezier!
    Gelukkig zien we elkaar zaterdag nog! Want is toch gek idee dat jullie straks zo ver weg zijn.
    Veel liefs van Kim!
  9. Patricia:
    30 april 2014
    Fijn, Sanna en Bart, dat het nu gaat gebeuren, eindelijk is het zo ver. Heel veel plezier met de voorbereidingen en alvast een goede tijd toegewenst.
  10. PaulWarendorf:
    1 mei 2014
    Hey Sanna en Bart
    Wat een leuk initiatief zo'n reisblog.Ben zeer benieuwd naar jullie ervaringen .Ik wens jullie al vast heel veel plezier met alle voorbereidingen.
    Veel groeten
    Paul x
  11. Nienke:
    1 mei 2014
    Lieve Sanna en Bart,

Nog maar een paar dagen en dan begint jullie avontuur! Heel veel plezier en ik zal jullie volgen!
    groetjes
    Nienke
  12. Marileen:
    2 mei 2014
    Hey Sanna en Bart,

Wat heerlijk dat jullie avontuur bijna begint. Dat Mara meegaat is echt super stoer!:) Geweldig joh! Ik ga jullie zeker volgen.

Veel plezier en tot 'ziens'!

Marileen
  13. Dolf en Regina:
    2 mei 2014
    Geweldig hoor, dat jullie dit avontuur aangaan! Geniet er met volle teugen van!