Jong belegen kaas

14 mei 2014 - Zaanstad, Nederland

Het is nu echt aftellen en we hebben er heel veel zin in. Mara oefent alvast in haar nieuwe bench :)Na veel geregel en flink wat vloeken naar de laptop, zijn alle belangrijke zaken van onze ´to-do´ lijst gestreept. Op wat kleine dingen na zijn we zo goed als klaar. Het voelt nu een beetje als stilte voor de storm...

Het huis is bizar leeg (voor ons doen dan), spullen zitten in dozen en de tassen zijn gepakt. We beseffen ons dat we veel spullen toch maar weinig gebruiken, maar anderen dingen ook weer verdomd handig zijn. ´San, waar is de kaasschaaf? Zit de kookwekker ook in een verhuisdoos? Waarom hebben we geen koffiebekers meer?´. Opruimwoede is tot op ​zekere hoogte effectief ;)

Zeer belangrijke literatuurMaple leafChaos in huis!

Bart is nu druk bezig het kattenluik naar de achterdeur van onze buurvrouwen te verplaatsen. Het zal flink wennen worden voor onze kleine grijze kater. Gelukkig hebben we schatten van buurvrouwen die super lief voor Noahtje zullen zijn het komende jaar.

Samen

Na al die gezellige dagen beseffen we ons des te meer wat we allemaal gaan missen. Lieve vrienden en familie, ons fijne huisje, weten hoe alles werkt, het heerlijke voorjaarsweer, Conchita Wurst en jong belegen kaas!

Bedankt voor alle lieve wensen en woorden. Door zo´n jaar op reis zijn we ons meer gaan realiseren wat we allemaal in ons leven hebben en dat voelt goed :D

Tot volgend jaar allemaal!

1. Dolf en Regina:
    14 mei 2014
    Ja, lieve buurtjes, het komt steeds dichterbij. Inderdaad, dan ga je pas beseffen, wat een goed leven jullie hier hebben. Wees gerust: dat komt zeker terug! Jullie avontuur gaat snel beginnen, dat is anders, maar het lijkt ons geweldig. Jullie zijn nog jong, zodat je er straks met een heerlijk gevoel tientallen jaren op terug kunnen kijken. Ga lekker genieten van al het moois wat op jullie afkomt. We volgen jullie op de voet, zodat wij kunnen meegenieten. Veel liefs van Dolf en Regina. P.s. ook wij houden een oogje op Noah.
  2. Claudia:
    Lieve Bart en Sanna,

Geniet van jullie avontuur! We zijn erg nieuwsgierig naar al jullie belevenissen...

Liefs, Jurrie, Claudia en Christiaan
  3. Patricia:
    Lieve Sanna,

Jaaah nog 4 nachtjes slapen dan gaan jullie. Haha Conchita missen!! Geniet van het avontuur en van alle mooie dingen die op jullie pad komen, geen tijd om Conchita en kaas te missen.
    Heel veel plezier en fun samen. Ik blijf je verhalen met enthousiasme lezen. Warme omhelzing, Patricia
  4. Muruvvet Yapici:
    Lieve Sanna en Bart ik wens jullie een fantastische tijd toe! Xx
  5. Katia:
    14 mei 2014
    Hoi sanna en bart! Maak er een onvergetelijke tijd van en hou ons af en toe op de hoogte!!! Groetjes van je ex collega!
  6. Thomas:
    14 mei 2014
    Hey Sanna en Bart! Onwijs veel plezier op jullie super avontuur!!! Wij weten hoe spannend het kan zijn maar ook wat een geweldige ervaring het gaat worden!!
    Als ik jullie nog een klein tipje mag geven: koop een nieuwe parfum/luchtje dat je alleen in Canada gebruikt. Reuk en herinneringen zijn direkt gekoppeld dus dat luchtje gaat je voor altijd herinneren aan Canada. Uit ervaring kan ik zeggen dat het werkt!!!

Thomas
  7. Thomas:

Thomas
  8. Marlous:
    15 mei 2014
    Hé lieve Bart en Sanna!

Nog eventjes en dan is het zover! Super gaaf en spannend tegelijk!

Alvast heeeeeel erg veel plezier!

Veel liefs xxx,
    Vincent, Marlous & Luna
  9. Thomas b.:
    15 mei 2014
    Hé Bart en sanna,

Nu gaat het toch echt gebeuren. Spannend! Jullie gaan een hele mooie tijd tegemoet. Geniet van alles wat jullie daar gaan zien en meemaken. Uiteraard ga ik jullie blog met veel plezier lezen. Dikke kus.
  10. Rozan:
    19 mei 2014
    Lieve Sanna en Bart,

Heel veel plezier op jullie mooie avontuur! Ik weet hoe spannend het kan zijn, maar wat zullen jullie gaan genieten van al het moois! Zal het allemaal op jullie blog lezen :)

Liefs, Rozan