Rock Lake uitzicht

1 juni 2014 - Algonquin Provincial Park, Canada

Rock Lake Campground

Deze foto werd gemaakt op 1 juni 2014 in Algonquin Provincial Park, Canada met een Panasonic DMC-TZ40.

1. Dolf en Regina:
    9 juni 2014
    Ohhhhh, wat prachtig die mooie natuur! We zien jullie echt genieten en ook die lieve Mara, superrr. Alleen ontzettend jammer van die kleine rot muggen!! Wij zijn ook in het Alconquinpark geweest en hebben in de struiken naar de beren gezocht.... doodeng, als we iets hoorden ritselen, renden we hard weg: ja echte helden op sokken. Tot jullie volgende belevenissen, vele groetjes van ons.
  2. Bart en Sanna:
    Hahaha, erg herkenbaar Dolf en Regina, 1 hike ben ik alleen met Mara gegaan, was behoorlijk diep het bos in, hoe langer ik onderweg was hoe meer ik om me heen begon te kijken, in gedachte zag ik ons ingesloten worden door een groep wolven. Zo tof om beren te zien, maar liever niet alleen! gelukkig ging alles goed en was ik een held op sokken :) Dikke knuffel aan Noah als jullie hem zien. Aaitje voor de hondjes. x Sanna